Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Veelgestelde vragen over bestellingen

Bestellingen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Onze webshop maakt gebruik van de verzendservice van QLS. QLS pakt uw bestelling in en verzend deze z.s.m naar het door uw opgegeven adres. 


Elke dag worden de orders ingepakt door onze verzendservice. Nederlandse bestellingen geplaatst voor 23:00 uur worden dezelfde dag ingepakt en verzonden, ook op zondag. Echter voor pakketten (bestellingen die niet door de brievenbus passen) geldt een uitzondering. Deze worden tot 21:00 uur ingepakt en dezelfde dag verzonden binnen Nederland. 

Voor alle Belgische bestellingen geldt 21:00 uur als tijdslot. 

De nieuwe inpak en verzendtijden zijn ruimer dan u van ons gewend was. We hopen dan ook dat u hier uw voordeel mee kunt doen en wij uw pakketjes nog sneller bij u kunnen afleveren.

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden altijd per brievenbuspost bezorgd. Overige bestellingen worden als pakketje bij u thuis aangeboden door de PostNL bezorger. Alle bestellingen die wij verzenden worden in witte of bruine dozen verzonden, zonder duidelijk zichtbare bedrukking met ons logo of andere afzender opties. Veel mensen vinden het namelijk niet fijn als anderen kunnen zien dat er een product wordt besteld gerelateerd aan snurken. Op deze manier ziet niemand dat het om een product tegen snurken gaat dat besteld is.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Nee, de tarieven voor bezorgen worden steeds hoger, waardoor wij genoodzaakt zijn om order en handelingskosten in rekening te brengen om u van dienst te kunnen blijven zijn. Daarom rekenen wij de minimale kosten van €1,92 per bestelling binnen Nederland voor een pakketje tot 100 gram. Echter worden bestellingen met een productwaarde van €70,- wel gratis geleverd.
Wordt het pakketje zwaarder omdat u meerdere producten besteld, dan wordt het pakketje iets zwaarder en de kosten aan PostNL ook iets meer, waardoor uw verzendkosten iets hoger zijn dan €1,92,- Indien uw bestelling niet door de brievenbus past, dan wordt het een pakketje. Hiervoor rekenen wij i.p.v. de gebruikelijke €6,84 aan verzendkosten inclusief btw. zoals een webshop verplicht is sinds 2007 om btw te rekenen over de verzendkosten. Besteld u voor meer dan €70,- euro aan producten, dan zijn de verzendkosten gratis voor u. Bezorging binnen Nederland = €1,92 buiten Nederland = €7,50 buiten Europa = €27,50

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
Ons webshop systeem verstuurt automatisch updates bij een verandering in de status van uw bestelling. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens krijgt u zodra wij uw bestelling hebben verstuurd, nog een melding via de email. Betreft uw bestelling een pakketje dat niet door de brievenbus past. Dan ontvangt u tevens een track en trace.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Alle bestellingen die op vóór 23:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verzonden, mits er onvoorzien een order niet geleverd kan worden doordat de voorraad op is. Echter komt dit zelden voor.
U kunt uw bestelling 99 van de 100 keer de volgende dag thuis verwachten. Als u op zaterdag of zondag bestelt, wordt uw bestelling op maandag verzonden en heeft u uw order normaal gesproken op dinsdag in huis. Wij zijn uiteraard wel afhankelijk van de levertijden van PostNL. Helaas worden niet alle pakketjes altijd de dag na verzenden, bezorgd. Het kan daarom soms 2 of meerdere werkdagen duren voordat uw pakketje in de brievenbus ligt. Anno 2020 wordt het steeds drukker bij de bezorgdiensten. Het komt daarom weleens voor dat bestellingen na 5 of meer werkdagen pas worden geleverd.

Mijn bestelling is wel verzonden maar ik heb deze niet ontvangen, hoe kan dat?
Als u uw bestelling op een werkdag voor 23:00 hebt geplaatst en u heeft een verzendbevestiging per mail ontvangen, zou u het pakketje de volgende werkdag normaal gesproken moeten ontvangen. Als dit niet het geval is, heeft uw bestelling waarschijnlijk vertraging opgelopen bij PostNL. Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen. We vragen daarom om uw geduld. PostNL heeft het pakketje van ons ontvangen en zal uw bestelling spoedig afleveren. Is uw pakketje na een hele werkweek alsnog niet geleverd, controleer dan of u de juiste adresgegevens hebt ingevuld. Kloppen deze ook, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland laten bezorgen?
Ja, u kunt ook een pakketje af laten leveren in het buitenland. Hiervoor worden wij extra verzendkosten gerekend die wij hiervoor moeten betalen.

Wat is het e-mail adres van de webshop?
Aangezien er veel internet spiders zijn die het web afzoeken naar email adressen is het raadzaam om geen email adres op een website te zetten. Dit alles om eventuele spam tegen te gaan. Vandaar dat wij ons email adres niet zichtbaar op de website zetten. Mocht u ons willen contacten maak dan gebruik van het contactformulier op onze website (zie "Contact"). Wij krijgen uw vraag via het contactformulier als email binnen en zullen u ook per email antwoorden.

Past mijn bestelling door de brievenbus?
Zo’n 95% van alle bestellingen passen door de brievenbus, u hoeft dan niet thuis te blijven. Uitzonderingen zijn de grotere producten zoals de snurkbeugels, anti snurk kussens, neussprays en keelsprays. Past uw bestelling niet door de brievenbus, dan wordt het automatisch een pakket. In dit geval ontvangt u een melding via de email met daarin een track en trace van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja uiteraard. Heeft u een te kleine of te grote maat besteld en wilt u dit wijzigen. Dat kan, tenzij wij de order reeds hebben verzonden. U kunt vervolgens wel de order retourneren.

Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestigingsmailtje ontvangen, wat nu?
Het kan soms even duren voordat de mail aankomt. Mocht je na een half uur echter nog steeds geen e-mail hebben ontvangen, controleer dan de map met Ongewenste Mail/SPAM van je e-mailprogramma. Sommige providers hebben de neiging dit soort mail onterecht te classificeren als SPAM. Heeft u de mail dan nog niet ontvangen, neem dan even contact met ons op. Wij zullen u op de hoogte brengen. Wellicht dat u uw emailadres niet juist heeft ingevuld.

Betaal ik btw over de verzendkosten?
Ja, sinds 2007 zijn webshops verplicht om btw te rekenen over de verzendkosten. In ons geval betekent dat 21%.