Betalen - FAQ

Terug naar veel gestelde vragen

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?
Bij HoRoLa | Snurkspecialist.nl heeft u uitgebreide betaalmogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld via iDeal betalen, per overschrijving, met PayPal, Mastercard, betaal na ontvangst of uiteraard contant bij onze afhaalbalie.
Bij HoRoLa | Snurkspecialist.nl kunt u betalen met de online cadeaubon E-Bon, maar niet met VVV-bonnen en dergelijke. Tevens is het niet mogelijk om op rekening geleverd te krijgen of in termijnen te betalen.
Ik heb geen factuur ontvangen bij de levering.
De factuur wordt altijd gemaild naar de opgegeven emailadres. Heeft u geen factuur ontvangen of heeft u een nieuwe factuur nodig? Deze kunt u vinden op onze website onder 'Mijn geplaatste orders'.
Ik heb een betaling gedaan, maar ik zie dit niet bij mijn besteloverzicht staan.
Soms kan het voorkomen dat uw betaling nog niet is aangekomen of dat deze nog niet verwerkt is door onze financiële administratie. Het verwerken van uw betaling kan in sommige gevallen enkele werkdagen in beslag nemen.
Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer is NL28RABO0138440182 ten name van HoRoLa | Snurkspecialist.nl te Oldenzaal. Vermeld bij een betaling altijd uw ordernummer.
Wanneer wordt een annulering gecrediteerd?
Indien u een order heeft geannuleerd welke u vooruit had betaald zal de betaling hiervan binnen 4 weken (na annulatie) gecrediteerd worden.

Terug naar veel gestelde vragen