Ruilen en retour - Klantenservice

< Terug naar Klantenservice

Ruilen en retourneren
Afkoelingsperiode
Bij HoRoLa | Snurkspecialist.nl heeft u maar liefst 14 dagen de tijd om te beslissen of u het product wilt houden. Wilt u het om wat voor reden dan ook terugsturen of ruilen? Neem dan contact met ons op, zodat we de retourprocedure met u door kunnen nemen.

Ik heb het product niet geopend

Als u het product niet heeft geopend, dan kunt u het product naar ons terugsturen (tenzij het een hygiëne product is waar geen of een gebroken zegel op zit. Ook bederfelijke en speciaal voor u op maat gemaakte producten kunt u helaas niet retourneren). 

Ik heb het product geopend, maar niet gebruikt

Als u het product wel geopend heeft, maar niet gebruikt heeft, kunt u het product ook aan ons terugsturen. Uit hygiënisch oogpunt mogen verbruiksartikelen zoals crèmes, lotions, sprays, verbanddozen, medische hulpmiddelen,massageartikelen, zelftesten, scheermesjes, teststrips en lancetten en producten als thermometers, tandenborstels, elektrische dekens en Hygiene gevoelige-producten niet worden teruggestuurd als u de verpakking heeft geopend. Ook massagestoelen mag u niet retourneren. Twijfelt u of u het product mag terugsturen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij kunnen u het dan meteen vertellen.

Ik heb het product gebruikt

Als u een gebruikt product binnen 14 dagen na ontvangst wilt retourneren, moeten wij het product weer geschikt maken voor verkoop. Zo moeten wij bijvoorbeeld een gebruikt filter vervangen door een nieuw filter en bijvoorbeeld massage-apparaten reinigen uit hygiënisch oogpunt. Hiervoor worden kosten berekend. Ook wanneer het product door gebruik beschadigd of incompleet is, vergoedt u de schade of incompleetheid naar redelijkheid. Deze redelijkheid wordt bepaald door HoRoLa | Snurkspecialist.nl. Verbruiksartikelen zoals crèmes, lotions, sprays, verbanddozen, medische hulpmiddelen,massageartikelen, zelftesten, teststrips en lancetten en producten als thermometers, tandenborstels, elektrische dekens en Hyiene gevoelige-producten kunnen niet worden teruggestuurd als u de verpakking heeft geopend.  Neem dan gerust contact met ons op. Wij kunnen u het dan meteen vertellen.
Retourprocedure 

Om uw product/artikel aan te melden voor retournering dient u een mail te sturen naar ons of naar de contactpagina te gaan. Hier dient u te vermelden dat u een artikel wilt retourneren. U ontvangt van ons een RMA formulier of klik hier, die u dient uit te printen en in te vullen en mee te sturen met uw retournering. 

Let op: Producten zonder retouracceptatie zullen niet in behandeling genomen worden. 

U bent zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Wij adviseren derhalve dat u voor een transportverzekering zorgt indien u een pakketje aan ons retourneert. Tevens zijn alle retourkosten voor uw rekening. Ongefrankeerde zendingen, zendingen onder rembours of zendingen zonder geldig RMA nummer worden te allen tijde geweigerd.

< Terug naar Klantenservice