Levertijdinformatie

Levertijd?

Bijna alle producten (99%) zijn op voorraad, uw order zal dan ook zodra de betaling ontvangen is, de volgende dag verzonden worden. Dus plaatst u een bestelling op maandag en heeft u die betaald, dan wordt die op dinsdag verzonden.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Heeft u van ons via e-mail een Track & Trace nummer ontvangen? Dan kunt u via dat nummer uw bestelling volgen bij POSTNL. 
Is er na één werkdag nog niets zichtbaar in Track & Tracé dan kan het zijn dat het pakketje nog niet is ingescand bij POSTNL of dat het verzendlabel beschadigd is. Het pakketje zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de zelfde dag of de eerstvolgende werkdag bezorgt worden.
Heeft u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het POSTNL nummer nog niets ontvangen? Neem dan telefonisch of via de e-mail contact met ons op.
Bij brievenbuspost ontvangt u geen Track & Trace nummer.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt?

In het totaal zal POSTNL 2 maal proberen het pakket bij u af te leveren. 
Hierna zal het pakket op het dichtstbijzijnde POSTNL Depot neer gelegd worden. Hier blijft uw bestelling 2 weken liggen. Na deze 2 weken komt het pakket automatisch retour bij HoRoLa | Snurkspecialist.nl en zullen wij contact met u opnemen.

LET OP: Het is uw plicht uzelf te informeren over de aflevertijd.
 Indien u op het tijdstip van bezorging niet thuis was en de bezorgers waren bij u thuis binnen de opgegeven tijdsindicatie, zijn wij genoodzaakt de bezorgkosten in rekening te brengen. U treft een 'niet thuis' kaartje aan in uw brievenbus. U kunt vervolgens een nieuwe afspraak voor bezorging inplannen.

 Ik heb mijn pakketje beschadigd ontvangen. Wat nu?

Indien u een pakketje ontvangt welke beschadigd is aangeleverd is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem deze niet aan.Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Blijkt dat er schade is aan het product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Ja, wij leveren  door heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn duurder (8,- euro).

Kan een order geleverd worden op een ander adres dan het factuuradres?

Ja dit is mogelijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het afleveradres in te vullen.

Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen. Hoe valt dit op te lossen?

Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen, hoe valt dit op te lossen?
Heeft u meerdere artikelen besteld en niet uw complete bestelling ontvangen? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. De klantenservice zal u zo spoedig mogelijk een oplossing bieden.

Terug naar Klantenservice